Out There We Are One

50 hinggit !!!

TIDAK!!! mcm aku x caya aje dlm poket aku tinggal 50 hinggit aje. giler sehh...mcm mn aku leh x pasan duit aku tinggal tu aje. gaji masuk 10 hari lg. huhuhuhu...btambah2 diet la aku lps nie. dlm bank ada 50 hinggit lg. so aku ada 100 hinggit lg. cukup kot utk 10 hari. adehhhh....cancel aku nak beli baju batik ari nie. lusuh pun lusuh la...drpd aku pki singlet aje g keje. hihihihi....
ha! br aku teringat... aku byk kuar duit time pindah brg & panjat gunung ari tu. paiseh lor...apsal aku x check balance awal2. nasib baik aku x beli baju batik td. kalo x konpem mkn roti & biskut aje sminggu nie. nasib baik aku dah biasa x mkn mlm. buleh gak aku save bajet nie. adeh...adeh...adeh...giler seh. dah ler skrg nie aku kuat melantak. nie pun rs mcm nak melantak lg. giler seh...giler...giler...
kat opis aku nie lak asyik buat kutipan derma IKHLAS aje memanjang. time2 nie la ramai nak kahwin la, nak bsalin la, naik pangkat la. sabo aje la. lain kali kalo aku kahwin, bini aku bsalin & aku naik pangkat...konpem aku sendiri collect derma IKHLAS sorang 7 juta hinggit! hahahaha...mengong tul aku ari nie :P

4 comments:

  1. :O mcm ku kenal gmba di atas sana..
    bnyk2 gmbakan gmba buruk tuh jugak yg k0 tepek kat sana ekk..

    citer psal duit lerr plak..ya adoii

    ReplyDelete
  2. biar buruk pada pandangan mata, asal cantik pada padangan hati

    ReplyDelete
  3. si0t jerkkkk ..k0 nihla merepek ape jer [-(

    ReplyDelete
  4. apo lak yg merepek sha oiii...btul la ape aku ckp :-w

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com