Out There We Are One

minyak naik rm2.70 seliter

sumber: www.emedia.com.my

BREAKING NEWS: Petrol will be RM2.70 a litre at midnight tonight
4 Jun 2008

PUTRAJAYA, Wed: The new price of petrol is RM2.70 per litre beginning midnight tonight, Prime Minister Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi announced just a moment ago. The 78 sen hike or 40 per cent increase is still below the anticipated RM4 per litre price projected earlier and among the cheapest in Asia.

tu la berita menyakitkan hati aku ptg nie. bikin aku panas aje. beras naik pun aku dah terasa peritnya, inikan petrol yg konpem pakai setiap masa. lepas nie ape lg nak naik. tension giler mcm nie. sume naik...x de yg turun. nasib baik aku pakai motor. tp akan dtg mesti nak pakai kereta. huhuhuhu....dugaan sungguh. ape la pak lah nie, ari tu janji minyak petrol x kan naik tahun nie. skrg tgk...ape dah janji. yg BN mungkir janji...yg BA x tunaikan janji. dua2 x leh pakai.....hampeh!

5 comments:

  1. btol btol btol....aku ni pon nak pakai kete gak walaopon skrg ni naek bas :D

    nk kumpul duet nk kawen lagik :-< haaiiisshhhh....susahnyer idop skrg nih [-(

    ReplyDelete
  2. kalo susah idop...x yah la idop :P hahahha :D

    ReplyDelete
  3. mase kecik2 dl tanak mati.....tu yg kene idop tu :)) ooopppsss telebey suda :-s

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com