Out There We Are One

UNDILAH dibanned!

KAMPUNG GAJAH: Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr Rais Yatim, berkata klip video ‘Undilah’ tidak sesuai ditayangkan kerana ia mengandungi babak yang tidak disenangi segolongan masyarakat.- Berita Harian -

Klik gambar untuk lihat video klip UNDILAH

Maybe kalau Datuk Seri Dr Rais Yatim sendiri berlakon dalam video klip 'Undilah' barulah lulus tayangannya kot? Aku tengok biasa aje video klip tu. Kat mana yang dikatakan "mengandungi babak yang tidak disenangi segolongan masayarakat"? Dalam video klip tu menteri dalam kerajaan ada, menteri dalam pembangkang pun ada. Siap bjoget tau. Kalau aku disebelah pihak kerajaan, aku rasa OK aje & kalau aku disebelah pihak pembangkang skali pun, aku tetap rasa OK. So. aku tak rasa pun video klip tu berat sebelah. Sindiran ditujukan kepada kedua² parti coz dua² ada masalah. Masalah yang menyusahkan semua rakyat jelata! Itukan suara rakyat secara keseluruhan! Video klip pun nak dipolitikkan? Nasi lemak 2.0 lulus pulak? mmmmmmm....


punca kenapa menteri2 melenting:-
1. headline paper harakah "BN TIRU BUKU JINGGA" ms KuLi ckp negara kita byk masalah :p
2. lokasi2 kejadian dlm video klip tu kebanyakkan di lokasi perhimpunan haram BERSIH 2.0 termasuk hospital berkenaan :D
3. ada maskot dpn poster DS Najib Razak :))
4. korang cari sendiri OK

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com