Out There We Are One

3 in 1


ini bukan iklan nescafe 3 in 1. hehehe... ini pasal rentetan gambar yg sm, tp 3 kisah yg blainan. inilah salah satu cara media massa memanipulasi keadaan dgn hanya sekeping gambar untuk paparan penonton. tp x sume mcm tu. tp bl melibatkan isu semasa terutama poliTIKUS, konpem byk gambar yg akan dimanipulasi utk kepentingan parti.
gambar kiri menunjukkan seorang tentera mengacu senapang kat pale seorang tentera lain. time nie mesti sume org fikir "jahatnyer tentera tu...". gambar kanan menunjukkan seorang tentera memberi air minuman kepada seorang tentera lain. time nie sume org fikir "baiknyer tentera tu...". hahahaha... kan dah pening! kejap jahat kejap baik. aku x pening pun tgk gambar kiri kanan tu. yg aku pening gambar tengah2 tu. gambar tu adalah yang ori punyer. gambar tengah menunjukkan seorang tentera mengacu senapang kat pale seorang tentera lain sambil diberi bantuan air minuman oleh seorang lagi tentera. hahahaha... so, apa yg aku nampak... mangsa dipaksa minum, kalo x kena tembak! hehehe.... sbb tu aku ckp aku pening kalo tgk gambar tgh berbanding gambar kiri kanan tu. korang cam ne lak? cer citer cer citer...

4 comments:

  1. aku lagi pening nak buat fail meja ni!

    ReplyDelete
  2. ko kan EO :-" standard ler tu....

    ReplyDelete
  3. ape kena mengena eo dengan fail meja?

    ReplyDelete
  4. mmg x de kena mengena pun :)) tp EO gaji beribu2... keje pun beribu2 ler...

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com