Out There We Are One

Budak 2 tahun digilis 2x


BODOH! BAHALOL! BADIGOL! BANGANG! BINAWE! BIAWAK! tu aje yang boleh aku maki hamun diorang 'manusia berhati binatang' biler tgk insiden yg teramat malang bagi budak yg br berusia 2 thn. skrg nie mmg kecoh 1 dunia pasal isu yg x prihatin nie. ms layan hotFM, ramai gak yg meluahkan ketidakpuashatian berhubung nasib malang yg menimpa budak tu. aku cuma nak komen 3 perkara aje. 
  1. ibubapa... mn mereka ketika budak kecik nie mrayau²? diorang x pasan ke anak diorang hilang dlm ms 10 minit tu? dan dlm ms 10 minit budak tu tseksa yg amat perit. aku tgk pun mcm rs dah tburai perut budak kecik tu. dah ler tayar tu besar, budak tu kecik aje. kalo kena pale cam ne? konpem bsepai otak dia tau!
  2. pemandu... nie malaon sekor nie kalo dpt mmg nak rs nak kelar² perut bg tkuar isi perut dia. br dia rs mcm mn budak tu rs! dah ler ko gilis badan budak tu, ingat bl bhenti nak tlg budak tu. buleh pulak ko sambung gilis. mmg sial la! haktui! bodoh punyer ba alif ba ya! kalo anak ko kena mcm tu... padan muka! pastu dtg la sekor malaon gilis kaki budak tu. aishhhhh!
  3. orang ramai... sume buta ke? dah x de hati & perasaan ke? ko ingat yg kena gilis tu ape? anjing? anjing abah ko! tu budak ler... manusia mcm korang sume! 
nasib baik ler ade sorang ppuan tu tlg alihkan budak tu ketepi. kalo x ntah bape byk kenderaan yg akan gilis budak tu smpi hancur! damn it! x pasti sm ade budak nie masih hidup atau sebaliknye. smlm dkatakan mmg kritikal. kalo tgk video tu pun korang leh tau impak yg budak tu tpaksa terima.

2 comments:

  1. kesiannya budak tuh.. bape kali kena gilis.. tak da sorang pun yang nak tolong.. :'(

    ReplyDelete
  2. smlm budak tu koma. x pasti keadaan dia skrg. tp mmg geram giler kat sume org kat situ tmasuk mak budak tu coz biar anak dia mrayau2. kalo idup budak tu mesti seksa coz perut dah kena gilis, mesti ade organ dlman yg pecah. pastu kaki lak kena gilis. ms mula2 kena gilis, pale pun hampir kena.

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com