Out There We Are One

Manusia Tak Bertamadun!




BODOH! tu aje yang boleh aku cakap untuk manusia2 tak bertamadun macam diorang nie. tak kiralah dari negeri mana sekali pun. setan iblis mana ntah dah rasuk dalam badan masing2. kalau pasal agama, semua pandai cakap aje. tapi kalau pasal bola, masing2 nak tunjuk samseng? pasal bola pun nak gaduh? memang BAHALOL!. namewee kutuk lagu negaraku, hina jalur gemilang... x nak pulak korang belasah? jalur gemilang dipijak dibakar di negara sebelah, x nak pulak korang melenting. pasal bola aje pun? BANGANG! pasal bola sanggup datang dari jauh bayar tiket untuk penuhkan stadium. himpunan sejuta umat... ada yang sanggup turun penuhkan stadium? free aje pun. kalau pihak gereja bagi 'rezeki' pandai pulak melenting. BADIGOL! diorang nie nak ikut jejak rakyat Iraq? Libya? Syria? dah ler semua Melayu/Islam! mencemarkan imej aje! hak tuiiii....

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com