Out There We Are One

Tahniah Nabil & Zira

video

Tahniah kepada Raja Sehari a.k.a Raja Lawak kalo bukan Nabil... lu pikir la sendiri! kalo dah pelawak tu tetap pelawak gak. ajak kawen pun buat lawak :D btw, mmg lawak pun :D yg penting lain drpd yg lain. sll org buat photo shoot pre wedding. si nabil nie pulak buat video pre wedding. mmg unik! mmg class! aku percaya lps nie mesti ramai org akan tiru punyer ler! aku pun rs nak wat mcm tu gak :)) hehehe...tp aweq aku pemalu yg amat... kang serupa mcm aku bckp ngan dinding aje =)) muahahaha... btw, walau pun nabil nie x de kaitan ngan aku (cuma sedara sesama Islam), aku doakan kebahagiaan kekal abadi hingga akhir hayat smpi ke anak cucu bersama nazirah, ex pramugari air asia. nasib baik ex, kalo leh mintak tlg belikan tiket flight yg murah utk staff :D walaupun ade masa ko nie mcm bangang sbb tinggalkan si irma tu, tp jodoh pertemuan ajal maut kan ditangan NYA. so... kena redha dengan ketentuan Illahi. tinggal bape jam aje lg sblm majlis kat i-City, Shah Alam. dahsyat gak ko nie ek... apsal x buat aje kat pentas raja lawak? ops! tlebih sudah.... T.A.H.N.I.A.H

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com