Out There We Are One

Tutty Frutty @ Putrajaya


dengan rasminya dbuka pada 14 Oktober 2011 di Putrajaya, shari sblm bday aku :p kalo x... leh aku tolong rasmikan :)) aku x tau ape yg best kat tmpt nie. tp aweq aku pernah mkn kat TF bangi. harga lebih kureng berbelas hinggit gak la. maybe amik byk kot. lg mahal drpd eskem itali tu :)) x silap aku diorang wat diskaun 50% utk 2 hari iaitu smlm & ari nie. kalo aku tau, lps melantak nasi arab kambeng, baik aku terus melantak eskem kat sini aje :)) jap... TF nie eskem ke ape ek? frozen yogurt? x pe la, lps gaji nie nak try gak la. kalo sedap, leh melantak lg. kalo x sedap... cukup ler skali ini. hihihi...
dgr citer TF nie pun salah satu makan kesihatan. x pasti la sejauh mn kebenarannye. kalo btul, ari2 kena mkn eskem nie :p antara kebaikan2nyer adalah spt berikut:
  • Menguatkan sistem imun
  • Mencegah sembelit, cirit-birit dan kembung perut
  • Mencegah kanser kolon
  • Merendahkan tekanan darah
  • Merendahkan tahap kolestrol
  • Mengurangkan keradangan
  • Meningkatkan penyerapan mineral
  • Mencegah bakteria berbahaya
  • Menggalakkan bakteria kesihatan dan enzim yang baik untuk badan
btul atau x, wallahu'alam. kalo nak tau maklumat lanjut bkaitan TF & kesihatan leh klik [sini] atau pun [sini]. korang baca ler sendiri k. hehehe...

antara 'topping' yg boleh dipilih
antara 'flavor' pilihan yg ade siap dgn fakta nutrisi!
so... selamat menjamu selera! kalo sempat, p la melantak ari nie sementara masih ade diskaun 50% utk hari terakhir promosi!

2 comments:

  1. hajat mmg nak pi semlm..nk grab 50% tuh tp incik laki ckp bek mkn kt sek 13,shah alam sebabnya kos minyak+tol cm x berbaloi2..hihi...sudahnye terjah sek 13 jek smlm..:D

    ReplyDelete
  2. aku x pernah rs lg menatang nie. x tau la sedap ke x sedap. aku bkn layan sgt yogurt nie. dah mcm susu basi lak rasanye coz ade masam². tp nak try g gak coz aweq aku pernah mkn menatang nie kat bangi;) nanti kt org terjah!

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com