Out There We Are One

50++ sudah... dah ada banner tau!

followers a.k.a bloggers²
dalam diam x diam, sudah 50++ followers rupanyer. "br 50++ followers pun nak kecoh". agak² ade x yg ckp mcm tu :p hehehe... harap² x de la ek. bkn nak kecoh mn pun. ye la, dl aku rasa sorang pun x follow blog aku yg x seberapa nie. sejak aku join dRbuku.com pastu kenal lak ngan salah sorang bloggers dlm tu [sape ek] terus btambah² followers.so... aku 'kecoh' nie sbg tanda phargaan kpd sume bloggers² yg sudi follow blog nie. TQVM! muka sape yg x de dlm pic atas tu... jgn kecik ati k;)

dRbuku.com
kalo nak cari aku kat dlm dRbuku tu, klik aje pic atas nie k. kpd sape² yg x tau pasal dRbuku nie, aku explain skit aje k. dRbuku nie dimiliki oleh tokey besar Herba Prima Marketing iaitu Dr. Rozmey. ala.... yg citer 2 Alam tu :p hehehe... sila la join dRbuku tu OK. support our local product ;) Malaysia Boleh! 

banner
ha! nampak x banner atas nie. dah tentu bkn aku yg buat :)) banner nie atas inisiatif (btul ke aku eja nie) salah sorang blogger sempena tanda phargaan psahabatan antara blogger² dlm dRbuku ;) sape ek? dah 6000++ followers tau! bjanggut aku nak kejar tu..... hahaha :)) skali lg tima kacih utk blogger mia kerana sudi buat banner utk si d0d0l yg x bape nak d0d0l sgt nie :))

sila Like jika suka follow², dRbuku & banner:D

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com