Out There We Are One

Harimau Muda naik Barracuda!

Kenderaan Anti Huru Hara
kalo korang nak tau, itu ler 'kereta kebal' yang terpaksa dinaiki oleh pasukan bola sepak negara setiap kali berkunjung ke Indonesia. ini bukan kali pertama. sblm nie pun ade gak. puak² Indon nie mmg anti giler babeng dgn org kita. ntah ape ler masalahnyer.
insiden terbaru adalah slps perlawanan mlm td antara Harimau Muda dan Garuda Tua. hehehe... memandangkan harimau berjaya membaham garuda, penyokong garuda x puas ati dgn kekalahan tersebut. kalah ditangan musuh ketat. mereka dah standby disetiap pintu kuar stadium smbl melalak mcm beruk dgn melaungkan "tak bisa pulang", "maling", "tangkap malingnya"dll. ntah ape² ler diorang nie. 
'kereta kebal' Barracuda
memandangkan situasi ketika itu agak kritikal, akhirnya skali lg pasukan kita dbawa kuar dgn menaiki 'kereta kebal' Kenderaan Anti Huru Hara atau lebih dkenali dgn nama Barracuda! smpi mcm tu skali teruknyer perangai puak² Indon nie kan.
kita aje masih bsopan santun bl diorang dtg ke sini! tp x pe... skurang²nya itu mbezakan kita dgn mereka yg x btamadun! biarlah mereka dgn perangai beruk mereka. kite dgn sikap manusia yg btamadun. Malaysia Boleh! Harimau Muda Boleh! Harimau Malaya Boleh!
Indon? ape pun x blh! muahahahaa....

3 comments:

  1. gelap sangat gambar tu. tak nampak macam mana rupa baracuda tu... huhuhuh

    ReplyDelete
  2. stuju lah~ cian team kte..2 lah bak kate pepatah yg xpatah2..kte beri susu die balas tuba...hooo

    ReplyDelete
  3. mia ~ sudah tukar kasi clear. hehehe....

    layha ~ kalo bg emas pun konpem diorang balas tuba gak :p

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com