Out There We Are One

kawen sudah kawanku...

TAHNIAH!



Selamat Pengantin Baru! selamat sudah akhirnya. pengantin lelaki & famili datang dr jauh.... Tawau, Sabah. pengantin perempuan & famili standby kat Bukit Mertajam, Pulau Pinang. hehehe... 
aku & aweq aku serta sorang rakan bertolak dr KL Sentral menaiki KTM menuju Bukit Mertajam lebih kurang jam 9:30 mlm tadi. tepat 5:30 pagi kt org pun smpi ke destinasi. adik pengantin jemput kt org menuju homestay... banglo 2 tingkat. terbaek! maklum ler, pengapit kan. layanan pun dah mcm pengantin. hahaha....btw, thanx kpd pengantin coz sponsor baju pengapit. hihihi...
lps solat jumaat, lepak2 kejap pastu bsiap sedia menuju ke Masjid Saidina Abu Bakar As Siddiq... lokasi majlis akad nikah. solat asar kejap pastu tunggu tok kadi lak. tunggu punyer tunggu, x smpi2 lg tok kadi nie. pengantin pun dah lupa skrip :)) hahahaha... lebih kureng jam 5 lebih, smpi ler tok kadi bersama motornyer :p gitu gini sign sana sign sini... blangsung ler majlis akad nikah jam 6 ptg. aku pulak yg gemuruh time tu. hahaha... sah sah sah sah...3 kali repeat akhirnya sah jd suami isteri! fuh! lega....
para tetamu dijemput ke rumah pengantin perempuan. jln2 cr makan :p mlm nie... kejap lg kt org nak merayau sekitar penang. aku follow aje. adios amigos! sblm tu jom cuci mata layan 3-4 keping gambar yg smpt aku snap guna hp cap ayam aku tu :p
dlm Masjid Saidina Abu Bakar As Siddiq

pengantin lelaki sempat bgayut :p
antara tetamu yg hadir...
tahlil dl... coz tok kadi dtg lmbt bebenor
sopan aje tok kadi nie menulis, aku pun rs bdebar2 :))
p/s: itu saje coretan kali nie, sori yg amat sgt coz kualiti audio video amat tak memuaskan. hp cap ayam kan....

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com