Out There We Are One

Cuti2 Malaysia bersama Famili @ TBR


kejap lagi aku akan bertolak ke Port Dickson, Negeri Sembilan. cuti2 Malaysia bersama mak ayah, adik2, adik ipar, anak buah & bakal bini :p hehehe... sgt best sbb sume org ade. bkn senang nak kumpul sume org dlm satu2 ms. maklum ler, masing2 dah ada komitmen. nie pun ntah bape kali tangguh coz nak tunggu masing2 free. ayah aku dah free 100% sejak dia pencen 3 bulan yg lalu :p hehehe...
lokasi kali nie adalah di Tiara Beach Resort. adik aku yg uruskan penginapan, pengangkutan & makanan. aku follow aje. wakaka :)) maklum ler, dia sorang aje dok ngan famili. so, nak x nak kena ler uruskan :D
ikutkan aku gerak sok. tp memandangkan ari nie rs mcm nak demam, dtambah pula tekak aku makin perit. tpaksa ler aku amik EL. aku x tahan sejuk kalo dah demam nie. opis aku tu dah mcm bilik sejuk beku. dah ler pepagi hujan lebat yg amat. tau2 aje bcahaya kat tingkap bilik coz petir pg td. seram nie!
memandangkan aku x keje ari nie, buleh la aku gerak ke PD ari nie gak. tp naik bas aje. biar bpeluh skit... cepat skit demam aku nie baik. lg pun malas nak bw kereta... save skit duit :p maklum ler, br lps xcden... pastu kena saman. minggu dpn lak nak g penang 2 minggu. byk pakai duit woooooooooo....
famili aku dah gerak dl dr johor. aku & awek aku pulak turun sban ngan adik aku yg tentera tu sblm bini dia jemput kat Terminal One. dah lm x jumpa anak buah aku nie... aimin & aqil ;) hehehe... siap la korang kena buli ngan aku kat sana nanti :)) muahahaha....
OK ler... nanti aku update pasal cuti2 Malaysia bersama famili di n3 akan dtg k. gambar? nanti aku upload kemudian. aweq aku pun br sambar kamera baru mlm td :)) dpt diskaun rm200 sempena CNY ;) boleh ler bposing sakan nanti :p wakaka

dia belikan aku gak spasang baju & suar ala2 harimau malaya gitu utk mandi manda di PD nanti :p hitam kuning! hitam kuning! go tiger! go tiger! hehehe...thanx dear :p ape la aku nak belikan dia hadiah bday yg x lm  lg nie :-ss huhuhu...


No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com