Out There We Are One

TASKA: mulut ditampal pelekat & badan dibedung ketat!


aku dah tgk video nie sejak smlm lg. mmg kurang ajar btul pengasuh tu! x kan marah kat majikan, bayi yg jd mangsa. kalo bayi tu lemas mcm mn? sape yg nak btanggungjawab? nak suruh majikan? terang2 korang dah komplot nak kenakan majikan, konpem la korang yg kena. punyer ler bijaksana korang rakam & sebar video nie. nak kata BODOH korang marah, tp korang sendiri tunjuk keBODOHan sendiri nak wat cam ne. dah tentu bekas majikan korang leh report polis coz dia kenal korang. adoiyai! nie mesti x pernah buat jahat kot? jom layan rakaman tersebut....



amacam? kurang ajar kan pengasuh tu! aku tgk pun bikin hati aku panas. apetah lg kalo mak bapak bayi nie yg tgk rakama nie. mau mengamuk diorang tu. mmg patut la majikan buang kerja pengasuh2 tu. agaknyer kalo still keje lg ntah ape nasib bayi tu. sabo aje la. bl dah tgk mcm nie... mesti ramai ibubapa 'seram' nak anta bayi mereka utk jagaan pengasuh. nie bkn kes ptama kali. sblm nie dah mcm2 kes yg melibatkan pengasuh smpi ade yg melibatkan nyawa bayi yg tidak berdosa akibat kecuaian manusia.
kejadian ini dipercayai berlaku di Taska Permata Kota Masai, Johor. tidak pasti sm ade benar atau tak lokasi kejadian coz aku gugel kat tenet x de pulak aku jumpa maklumat mengenai Taska Permata Kota Masai nie. maybe lokasi yg sm cuma nama taska aje yg lain kot.

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com