Out There We Are One

AVENGERS: Apabila Superhero 'Marvel' Bergabung...


amacam? gempak x bila tgk komik nie? sume superhero bergabung menentang kejahatan ;) btw, aku x pernah tgk pun komik Avengers nie. hehehe...  ada kuar kat TV x? aku pun dah ingat² lupa :D btw, aku bkn nak citer pasal komik nie. tp citer nie mmg ade kaitan dgn komik nie. paham x? ape kata korang layan trailer nie dl. nanti br korang paham maksud aku :p


teruja x? aku pun teruja gak nak tgk film nie. maybe bulan dpn kuar panggung kot. antara watak² yg ade flm film nie adalah spt Iron Man, Captain America, Hulk, Thor, Black Widow, Hawk Eye, Loki, Nick Fury, Maria Hill dll. pape hal kita tunggu & lihat hasilnyer nanti. harap² film nie 100% memuaskan coz sume hero ade kan.


jika Marvel Comics dah merealisasikan sume superhero ke layar perak, bila agaknyer watak² dlm DC Comics nak bgabung spt Superman, Batman, Flashman, WonderWomen, Green Lantern dll? hahaha... apa akan terjadi jika superhero Marvel bertemu superhero DC Comics?


masuk WWE la nampaknyer diorang sume nie :)) wakaka =)) sabo aje ler :p

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com