Out There We Are One

28 April 2012: BERSIH ke berSHIT?


sekali lagi KL dipenuhi manusia2 yg 'cerdik pandai' buat kali ketiga. spt biasa... jln ditutup, kedai2 pun byk akan ditutup. org ramai maybe x jd jln2 di KL weekend nie. tp rasanyer ramai dah blk kg smlm memandangkan 1 Mei 2012 cuti. so, ade yg amik kesempatan cuti hari Isnin gak. boleh la cuti lm skit blk kg ngan famili.


kebetulan budak2 aku ade wat event ari nie. mmg tbaek la! boleh la duduk santai lepak makan minum smbl posing sana sini. maklum ler, dah lm x jumpa. sesekali wat reunion mmg syok la. masing2 bz ngan keje. yg dah bkeluarga lg la bz. bl dah ade peluang... rugi kalo lepaskan mcm tu aje. minggu lps aku dah cuti pjg blk kg. so... x de la aku nak cuti pjg lg. weekend nie lepak ngan member2 la pulak. setiap kali ada event, wajib ada tema. kali nie tema oren / jingga. kalo disuruh pilih kuning atau oren... dah tentu oren mjadi pilihan. hehehe....masa pun dah time. elok la aku bsiap2 dl. kang lmbt lak. dah ler x tau jln. depend on GPS aje ler :p hihihi....

"Walaupun saya daripada pembangkang, bukan semua pembangkang sokong Bersih. Saya tak akan sokong Bersih. Saya dah biasa tengok, bukan sahaja di negara kita tetapi saya biasa bekerja duduk di banyak negara. Semua demonstrasi kononnya mula dengan secara orang kata aman tetapi kebanyakan di mana-mana pun kita tengok terjadi sebaliknya."  Naib Pengerusi DAP
so... kalo korang x de ape2 xtvt minggu nie, better dok umah aje ngan famili tersayang. tolong pape yg patut. ringankan tulang tu. kemas rumah kasi BERSIH. pastu jgn lupa hati pun BERSIH. ptg nie sllnyer ade citer hindustan kan? jom layan! wakaka :))

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com