Out There We Are One

Alhamdulillah... sekadar membantu walaupun dalam kesusahan


semoga apa yang dirancang berjalan dengan lancar. jika ianya menjadi kenyataan, aku tumpang gembira :D actually seronok jika dapat membantu orang lain walaupun hakikatnya aku sendiri pun bermacam2 masalah yang tak sudah. tak setel lagi masalah, datang lagi masalah. dugaan demi dugaan. maybe orang nak kahwin macam tu kot? darah manis katakan :p btw, kena sentiasa fikir yang positif ;) 

aku pun malas nak menambahkan lagi stress yang aku sendiri dah memang tengah stress. semoga dipermudahkan segala urusan. tak kiralah urusan aku atau pun urusan mereka...

tetiba lak mr wong call aku suruh datang. i'm coming! adoiyai... jangan la mcm2 ek mr wong. aku sudah pening pale. jgn ko peningkan lagi pale aku nie. ade yg aku pitam time sanding nie! adios amigos :p

2 comments:

  1. Bila kita membantu mempermudahkan urusan org lain, Allah akan permudahkan urusan kita pulak...insyaallah!amin...Takmo stress2 yer...:)

    ReplyDelete
  2. selagi tak selesai urusan, agak stress gak nie :p stress aje makan... makan aje stress... konpem la tembam sblm kawen nie :)) wakaka

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com