Out There We Are One

[HHH] 3 dalam 1 : Jilbab + Niqab + Telekung


HHH nie bukan Triple H yg dlm WWE tu. HHH adalah singkatan drpd Heliza Helmi Hijab ;) x kan x kenal kot dgn Heliza AF tu :p ala... yg come lote tu :)) aku bkn nak citer pasal dunia artis dia. tu keje wartawan hiburan. bkn keje aku :)) wakaka... tp aku nak kongsi citer pasal biz Heliza Helmi iaitu TELEKUNG? tp bkn sebarang telekung OK! 3 dlm 1 tau. Jilbab + Niqab + Telekung :D hehehe...


amacam? cantek x? maksud aku tudung tu, bkn orangnye :p lilit sana lilit sini dah jd Jilbab, pastu lilit sini lilit sana dah jd Niqab. muslimah gitu ;)


daripada Jilbab bertukar kepada Telekung. mmg terbaek la! satu inisiatif yg sgt murni. sesuai utk dihadiahkan kpd ibu, isteri, saudara ppuan mahu pun rakan ppuan. harga? boleh tahan gak la... antara rm110 hingga rm280 :D sesape nak order, bolek klik sini ;) hihihi...
"Wahai anak-anak Adam! Sesungguhnya Kami telah menurunkan kepada kamu (bahan-bahan untuk) pakaian menutup aurat kamu dan pakaian perhiasan dan pakaian yang berupa takwa itulah yang sebaik-baiknya. Yang demikian itu adalah dari tanda-tanda (limpah kurnia) Allah(dan rahmatNya kepada hamba-hambaNya) supaya mereka mengenangnya (dan bersyukur)." - [Surah Al-A'raaf: Ayat 26]
"Wahai Nabi, suruhlah isteri-isterimu dan anak-anak perempuanmu serta perempuan-perempuan yang beriman, supaya melabuhkan pakaiannya bagi menutup seluruh tubuhnya (semasa mereka keluar); cara yang demikian lebih sesuai untuk mereka dikenal (sebagai perempuan yang baik-baik) maka dengan itu mereka tidak diganggu. Dan (ingatlah) Allah adalah Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani." - [Surah Al-Ahzab: Ayat 59]

3 comments:

  1. bgs HHH ni... harga pun not bad jg...

    ReplyDelete
  2. Uiks...terbaek...:) Memudahkan kaum wanita beribadat.:)

    ReplyDelete
  3. tiada lagi alasan utk mls bw telekung :p

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com