Out There We Are One

Bajet 2013 - Apa yang anda mahukan dari @NajibRazak?


"Pada 28 September akan datang, saya akan membentangkan Bajet Negara untuk tahun 2013 bagi pihak Kerajaan Persekutuan selaku Menteri Kewangan. Pada saya, adalah penting agar Rakyat diberikan peluang untuk menyuarakan cadangan dan pendapat mereka tentang cara terbaik untuk bawa negara kita ini ke hadapan di pentas dunia dari segi sosial dan ekonomi. Kepada anda yang berminat untuk menyuarakan pendapat anda, inilah peluangnya." DS Najib Razak

teks ucapan penuh. klik kalau rabun :p hihihi
ha.... nie la masanyer korang nak bsuara kat Perdana Menteri kite. time nie ler korang leh mintak mcm². tp bkn sume permintaan dlayan. tp mintak aje ler... mn ler tau PM bkenan. hehehe... pastikan cadangan korang tu bernas. jgn demand ikut emosi lak. konpem x layan. memandangkan ade masa lebih kureng 2 bulan lg sblm PM bentang bajet, cepat² ler bg cadangan kepadanyer...

aku? konpem aku akan bsuara. tp kena karang ayat dl. dah lama tpendam. hehehe... cadangan ape ek? mmmm... biarlah rahsia :p x de la... aku nak cadang supaya MyKad 'dihargai'. x paham? aku pun x paham ;) tunggu & lihat aje ler ek. lps dah buat karangan, nanti aku tweet PM supaya dia alert dgn cadangan aku tu :)) ada bran? wakakaka =))

kepada sesape nak bg cadangan kepada PM, leh klik sini


3 comments:

  1. Wahhh!semangat bajet!tu yg kita maw!hehehe

    ReplyDelete
  2. bg list kt PM boleh?hahaha..mntk PM bg bonus lebih sikit thn dpn..

    Selamat menjalani ibadah puasa ye dodol.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. nak bonus ek? jap lg d0d0l BBM ngan PM k :p

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com