Out There We Are One

Seminggu lagi kita berpuasa! Selamat Datang Ramadhan Al Mubarak!


pejam celik pejam celik lagi seminggu kita nak berpuasa. Ramadhan datang lagi! oh yeah! ini bermakna puasa bermula 2 minggu selepas aku sah jadi suami org :p hehehe... dapat ler berpuasa bersama isteri tercinta ♥ alololo... nak masak ape ek time sahur & berbuka nanti. x kan ari2 tapau kat bazar ramadhan kan :p selalunyer berlaku pembaziran kalo tapau kat bazar ramadhan nie. maklum ler time posa nie pk lapor aje. tu yg borong byk2. skali x abis... kan mbazir. mbazir amalan setan. setan pun dah kena ikat time posa. erk? sape pulak setan kali nie? jeng jeng jeng.... dah tau ke waktu imsak & berbuka puasa? 


jadual kat atas nie adalah utk Zon Sepang & sewaktu dgnnyer memandangkan kami berada dlm lingkungan Zon tersebut. utk lain-lain Zon, korang leh klik sini Jadual Imsak & Berbuka Puasa Mengikut Negeri/Zon 2012 selamat menjalani ibadah puasa ek sahabat² bloggers skalian alam maya. jom pakat ramai² kumpul pahala OK

No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com