Out There We Are One

Video Raya #AMKrew @Faizal_HotFM @AGHotFM @RealFaFau


AM Krew

wakaka :)) tak boleh blah aku tgk FBI, FaFau & AG wat video raya. lawak tahap gaban. actually diorang tiru gaya 3 orang jejaka jambu yang buat miming lagu raya tu. korang leh tgk video asal kat bawah nie. x pasti yg nie asal ke x kalo gugel dlm youtube dah byk aksi yg lebih kureng mcm nie. hihihi...

Original

amacam? sape lagi lawak? wakaka =)) x boleh blah aku tgk 3 jejaka jambu terutama yg baju merah menyala tu :)) sabo aje ler... tapi AM Krew gak yg tbaek. aku x tahan gelak tgk AG tahan gelak =))

2 comments:

  1. Hahahahahahahaha.....
    Sakit perut dah ni..
    HahahaHa..

    ReplyDelete
  2. jgn smpi memulas perut tu :p

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com