Out There We Are One

#ApoKonoEhJang80an vs #ApoKonoEhJang2012


Versi Lama

Versi Baru

Dua² aku layan, dua² menghiburkan. Ikut selera telinga masing². Memandangkan aku pernah stay di Jelebu dan juga Seremban hampir 5-6 tahun, so... aku mmg suka loghat nogori nie :p hehehe... masa aku kerja di N9, mmg suka sgt pasang cd lagu nyanyian AllyNor & Mastura. sanggup beli tuu.... wakaka :)) x de masalah nak pasang lagu tu coz dikelilingi oleh kengkawan nogori. lagi diorang suka ade ler...

Versi baru pun boleh tahan. Ada pulak si AC Mizal yang suka ckp loghat nogori,walaupun dia nie sama tmpt kelahiran dgn aku, iaitu Muo Bandar DiRaja (dulu Bandar Maharani). bila loghat nogori dirapkan... mau terbelit lidah dbuatnyer. aku x tau la kalo kuar versi karaoke nanti... ade yg kekurangan oksigen time nak rap. hihihi...

mcm yg aku cakap, taste masing2 la kan. bagi aku, dua² versi lagu nie mmg terbaek dari ladang! tiada yang lama pasti tiada yang baru. cuma ada sedikit Anjakan Paradigma dlm lagu nie. lagi pun aku mmg minat AC Mizal sejak zaman 4U2C lg. tapi ada satu perkara aje yg buat aku bengang dgn dia nie smpi rasa nak karan aje :)) wakaka... biarlah rahsia. bak kata Jeff Sepah, "barang yang lepas jangan dikenang".
PEACE YALL!

2 comments:

  1. rafidah bukan asal n9 kan..

    ReplyDelete
  2. fida org key el :p ac org johor :D

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com