Out There We Are One

Kerja Hujung Tahun


2-3 minggu nie boleh dikatakan minggu paling sibuk untuk penghujung  tahun 2012! time² nie ler aku boleh jd stress yg amat. dengan keje melambak, ditambah pula dengan  tekanan demi tekanan oleh orang² atasan. ikutkan hati, mau terbalik meja opis nie.

sebenarnya aku tak kisah keje byk mn pun. org dah bg keje, aku buat aje. cuma aku tension yg amat sgt bila orang² atasan terlalu push push push. 

bagi keje tlampau byk, kena siap dlm ms singkat, pastu pot pet pot pet. yg paling aku bengang biler suruh wat keje yg memudahkan mereka sedangkan yg buat keje tu aku, yg tanggung tu aku, susah senang pun aku. so... keje aku, ikut cara aku!

kalo nak tolong, amat² dihargai. kalo x nak tolong, jgn bebel mcm ayam belanda kelaparan. OK la, aku nak samb keje aku yg ntah bl nak selesai. 

adios amigos... 


No comments:

Post a Comment

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com