Out There We Are One

7/10 The Drain Team @ Bowling 'Mines Playzone'


selesai sudah tournament bowling anjuran opis aku kat 'Mines Playzone' The Mines, Seri Kembangan petang tadi. dah berbulan lamanya aku tak layan bowling. skali layan, datang gian lak nak main lagi. hahaha...

aku x nak citer byk. game tadi lebih kurang 40 orang main. 1 team 4 org, so.. ade 10 team sumenye. keseluruhan, team aku dpt no. 7 drpd 10. wakaka :)) boleh la drpd dpt yg tcorot :p lupa lak nak bgtau. nama team aku THE DRAIN TEAM! nie member aku punya idea la nie. sabo aje ler.

dlm 3 game tadi, cuma dpt strike 4-5 kali aje. nampak sgt dah lm aku x pegang bola bowling. hehehe.... hentam saja ler. janji dpt lps gian main bowling.

Insya'Allah lps raya ade lagi tournament bowling anjuran portal komuniti Virtualfriends. kalo tiada aral melintang, aku akan join. tp tgk la mcm mn. 

ok la, mata aku dah rabak giler. pg nie kena bangun awal sbb nak g Hotel Singgahsana kat Petaling Jaya. ada event #SBDdB13 antara blogger anjuran Denaihati. lebih kurang 150 blogger akan join seminar nie. nie 1st time aku join event yg melibatkan blogger. segan la pulak nak lepak dgn otai2. hihihi... memandangkan aku nie mudah sesat jalan, bantuan GPS amat2 diharapkan. tp kadang2 x leh harapkan. tu yg GPS jadi Guna Pun Sesat :)) wakaka... adios amigos!


4 comments:

  1. 4-5 kali jer strike???...hampehhh...dkat ofis bukan main kata hebat....Bolok la en Iswan ni...hahahah

    ReplyDelete
  2. wahhhh bestnya main bowling.. mak dah lama tak berbowling ni huhu

    ReplyDelete
  3. Mak dara ~ kena buat tournament bowling antara blogger. Hehehe

    ReplyDelete
  4. Best boh dapat berukumpul :)

    ReplyDelete

Komen anda tanggungjawab anda. Sebarang kemusykilan boleh berhubung terus melalui email d0d0l[.]com[@]my[.]com